Shop Mobile More Submit  Join Login
POW RIGHT IN THE KISSER by Fullmetalsasukefreak POW RIGHT IN THE KISSER by Fullmetalsasukefreak
SATs are over wooooooooooooooooooooooooooooo

and then I kinda get artblock when I get my tablet back ffff


Random color explosions meant to blind you all like that Robin picture I did earlier. Yay Superboy! Because seeing him rage and punch shit never gets old :iconyeahplz:
Add a Comment:
 
:iconsojirokaidoh2:
sojirokaidoh2 Featured By Owner Mar 20, 2011
Supe's about 250 lbs. short of being able t use that catchphrase.
Reply
:iconfullmetalsasukefreak:
FFFFFF so true <3
Reply
:iconacapellabells:
acapellabells Featured By Owner Mar 14, 2011
YESSSSSSSS
except he was definitely
much angrier
during the last episode.
LOLOLOL<3
Reply
:iconfullmetalsasukefreak:
lol yessssss his rage made me laugh so hard

btw I went to mcdonalds and tried to get some YJ toys. At first they gave me the girl toy and I was like "WTF's up with this bro?!" Then I got a Batman. Aww, I wanted a Rob, but daddy bats is aight I guess ;u;
Reply
:iconacapellabells:
acapellabells Featured By Owner Mar 15, 2011
lolol i want robin!!!!
did you see jenny's superboy
what a buff bro
Reply
:iconfullmetalsasukefreak:
yesssss I did! Even though its eyes were creepy I still liked it lmao
Reply
:iconmello-chick:
Mello-chick Featured By Owner Mar 13, 2011  Hobbyist Traditional Artist
This is him. ALL THE TIME. XD LOVE IT. SO HOT. <3
Reply
:iconfullmetalsasukefreak:
YES that's what makes himm so lovable! xD Thankssssss
Reply
:iconsohma0081:
sohma0081 Featured By Owner Mar 13, 2011  Hobbyist General Artist
love the the title
Reply
:iconfullmetalsasukefreak:
xDDD thank you for the fav!
Reply
:iconsohma0081:
sohma0081 Featured By Owner Mar 13, 2011  Hobbyist General Artist
your are welcome
Reply
:iconmadrussiansdance:
MadRussiansDance Featured By Owner Mar 13, 2011
DAT TITLE.

Omg, this is so amazing. <33
Reply
:iconfullmetalsasukefreak:
LOL thank you! <333
Reply
:iconneobeia:
neoBEIA Featured By Owner Mar 13, 2011
YEEEE SUPEYYYY

ahaha your title reminds me of family guy :)
Reply
:iconfullmetalsasukefreak:
I loved that episode xDDD
Reply
:icongracie-is-a-pie:
gracie-is-a-pie Featured By Owner Mar 13, 2011  Student General Artist
I love the title. :3
Reply
:iconfullmetalsasukefreak:
pffffft thanks xD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 13, 2011
Image Size
1.2 MB
Resolution
1200×1866
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,041
Favourites
47 (who?)
Comments
17
Downloads
14
×